آسمان

ساخت وبلاگ

بيوگرافي ماکان آريا پارسا به زبان خودش و چند راز موفقيت

 

دانستن اينکه چگونه افراد موفق و کارآفرينان بزرگ با بحران هاي زندگي کنار آمده اند و چگونه در حرفه خود پيشرفت کرده اند، آموزنده خواهد بود.

https://sketchfab.com/fanpnu

 

https://www.atlasobscura.com/users/tkxfcluryunvh

 

 

آنها مي گويند هيچ ميانبري براي موفقيت وجود ندارد. اما آرزوها، آرزوها و روياها را مي توان کوتاه و هموار کرد. چگونه؟

 

داشتن الگو و الهام گرفتن از زندگي نامه افراد بزرگ و موفق. بيوگرافي افراد موفق از درس. افرادي که زندگي نامه خود را مي نويسند اغلب داستان هايي را تعريف مي کنند که از مبارزات و مبارزات آنها و از سختي هايي که در زندگي خود متحمل شده اند مي گويد.

 

دانستن اينکه چگونه افراد موفق و کارآفرينان بزرگ با بحران هاي زندگي کنار آمده اند و چگونه در حرفه خود پيشرفت کرده اند، آموزنده خواهد بود.

 

اين افراد مي توانند بازرگان، نويسندگان، هنرمندان، شاعران، سياستمداران، نظاميان، بازيگران، وکلا، مخترعان، دانشمندان، مهندسان، پزشکان، پرستاران، معلمان يا هر حرفه اي باشند که مي توان به آن فکر کرد.

https://p-tweets.com/parsianmag

 

https://nootheme.com/forums/users/parsianmag/

 

 

 

وقتي اين حرفه را شروع مي کنيد، مي توانيد زندگي نامه عشق هاي حرفه اي در صنعت خود، روشي که آنها را براي پيشرفت ياد مي گيريد مطالعه کنيد و آن "الگو" را مطالعه کنيد.

 

به ياد داشته باشيد که هر فردي در زندگي اهدافي دارد. اگر بتوانيد عشقي را که در زندگي داريد با اهدافتان پيدا کنيد، مي توانيد ببينيد که آيا بهتر است آن را در زندگي واقعي خود انجام دهيد يا خير.

ديروز سخت؛ کارآفرين امروز…!

http://forum.erickimphotography.com/member/fanpnu

 

https://ko-fi.com/fanpnu#paypalModal

 

 

 

من ماکان آريا پارسا کارآفرين ايراني هستم. در اين مقاله مي خواهم رازهايي از زندگي شخصي و حرفه اي خود را براي شما بازگو کنم. از آنجا که ممکن است تصميم بگيريد اين نکات را بدانيد، خواهيد ديد که کارآفرينان سختي نگرفته اند و اگر همين مسير را دنبال کنيد مي توانيد به موفقيت هاي بزرگي دست پيدا کنيد.

 

راز اول: روياها و آرزوهايي که از کودکي با من بوده اند...!

 

من در خانواده ثروتمندي متولد نشدم. خانواده من خيلي معمولي بودند. پدرم در ارتش خدمت مي کرد و مادرم معلم بود. ما استاندارد زندگي متوسطي داشتيم. اما من دوست دارم کارهاي بزرگتر انجام دهم و به فردي تأثيرگذار تبديل شوم.

https://edshelf.com/profile/e2jv13nm2ln0

 

https://www.digitaldoughnut.com/contributors/iwckzbt

 

 

اين اولين معضل زندگي من بود.

 

من مي‌توانم تأثير بگذارم که آيا يک انسان معمولي باقي مي‌مانم يا چه چيزي مي‌توانم در اين دنيا بگذارم.

 

در واقع يکي از باورهايي که هميشه بر آن تاکيد داشته ام اين بوده است:

 

"من يا عالي هستم، يا هيچ نيستم"!

 

بيوگرافي ماکان آريا پارسا به زبان خودش و چند راز موفقيت

https://www.feedsfloor.com/profile/fanpnu

 

https://www.pexels.com/@fanpnu-fanpnu-191859732

 

 

 

اين شروع يک فلسفه وجودي براي من بود. جستجو کردم، ابتدا تجربه کسب کردم و چندين شغل مختلف را امتحان کردم.

https://disqus.com/by/disqus_uq5Ez3Okc7/about/

 

https://startupxplore.com/en/person/emki

 

https://dribbble.com/emkiii/about

 

https://gaiauniversity.org/members/emki/profile/

 

 

 

 

از نوجواني در حين تحصيل هم کار مي کردم.

 

راز دوم: مشاغل متفاوت و متفاوتي که تجربه کردم...

 

از کار ساختماني گرفته تا فروش کتاب، از تدريس خصوصي تا فروش شرکت هاي مختلف، مشاغل مختلفي را تجربه کردم و کم کم به بلوغ نسبي رسيدم.

https://www.credly.com/users/fanpnu-fanpnu/badges

 

https://hashnode.com/@fanpnu

 

 

 

در دوران دانشجويي، تدريس خصوصي را که هميشه به آن علاقه داشتم، به عنوان کار پاره وقت دنبال مي کردم و هزينه هاي روزانه و شهريه دانشگاه را نيز تامين مي کردم.

 

اما هميشه افکار بزرگ در ذهنم مي چرخيد... من آنقدر از زندگي راضي نبودم. اگر درآمدم خوب بود، اما چيزي که هميشه مغزم را آزار مي داد اين بود:

 

https://www.feedsfloor.com/profile/faragirfpe

 

https://www.pexels.com/@faragirfpe-faragirfpe-191284339

 

https://www.credly.com/users/faragirfpe-faragirfpe/badges

 

 

"شما بايد کارهاي بزرگتر انجام دهيد...!" "شما ماموريت مهم تري در زندگي داريد!"

 

راز سوم: يک نقطه عطف بزرگ در زندگي دانشجويي…!

 

يک روز در دانشگاه صنعتي ديدم شخصي دنبال آدرس انجمن مهندسي مي گردد. داشتم صحبت مي کردم ديدم مي خواهد براي دانش آموزان کلاس بگذارد. او به دنبال کسي بود که در کلاس هايش شرکت کند. درصدي از درآمدش را به او پيشنهاد دادم اگر بتوانم برايش تبليغ کنم و دانشجو جذب کنم. او قبول کرد. مدت کوتاهي بعد کلاس او را با تبليغاتي که بين کلاس هايم انجام مي داد، تکميل کردم.

 

https://www.nintendo-master.com/profil/parsianmag

 

https://www.metooo.io/u/parsianmag

 

 

 

او از قدرت متقاعدسازي و فروش من شگفت زده شد!

 

بعد از اين اتفاق من هم اعتماد به نفس بالايي پيدا کردم و متوجه شدم که مهارت و استعداد خوبي در فروش، ترغيب ديگران و بازاريابي دارم!

 

من از فرصتي که در خانه داشت نهايت استفاده را بردم و اتفاقاً در طول همکاري طولاني مدتم با آن شخص، آنقدر خوب شدم که او چند ماه به همان اندازه يک «سونات صفر» کار کرد. رقمي نزديک به 36 ميليون تومان در سال گذشته ...

https://data.world/emkiii

 

https://www.mifare.net/support/forum/users/emki/

 

https://cults3d.com/en/users/emki

 

https://www.magcloud.com/user/emki

 

https://onedio.com/profil/emkiii/

 

 

انگيزه کارآفريني در من تقويت شد و به کارمندي فکر نمي کردم!

 

راز 4: وقتي شکستگي ها جلوي من سبز مي شوند ...

 

اگر بخواهم راز بزرگ يک زندگي موفق را به شما بگويم اين است:

 

شکستگي‌ها نه تنها انسان‌هاي بزرگ را نمي‌کشند، بلکه باعث موفقيت مي‌شوند.

 

بيوگرافي ماکان آريا پارسا به زبان خودش و چند راز موفقيت

https://www.awwwards.com/parsianmag/favorites

 

https://www.ted.com/profiles/33626353

 

 

بعد از نقطه عطف قبلي، موسسه اي را اجاره کردم. ده ها استاد و صدها دانشجو در مؤسسه من تدريس مي کردند. اما به روايت هاي مختلف موسسه من تعطيل شد و اين اولين شکست بزرگ زندگي من بود. اگر او فوراً نااميد مي شد، هرگز به موقعيتي نمي رسيدم. اما من بلافاصله به دنبال جايگزيني گشتم. من به يک مؤسسه آموزشي بزرگ پيشنهاد دادم و به آنها پيشنهاد دادم که گروه آموزشي خود را تشکيل دهند.

https://my.archdaily.com/us/@nunijy

 

https://www.atlasobscura.com/users/issxcdfwyvwhz

 

http://forum.erickimphotography.com/member/faragirfpe

 

https://ko-fi.com/faragirfpe#paypalModal

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 1:36

دکتر ماکان آريا پارسا کارآفرين برتر ايران

زندگينامه، خاطرات:

 

او در دوران جنگ ايران و عراق در خانواده اي متوسط ??در شهر اصفهان به دنيا آمد. پدرش از نيروي دريايي ارتش ايران و در آن زمان در خليج فارس خدمت مي کرد و با وجود جراحات متعدد، هرگز راضي به ترک منطقه نشد و تا پايان جنگ فعال بود.

 

شايد روحيه نيرومند پدر براي فداکاري در راه خاک و وطن تا حدودي بر پسرانش تأثير گذاشته است تا اينکه بعداً مردمي مصمم و مصمم براي ايراني آزاد و آباد شدند.

 

 

ماکان آريا پارسا (زاده ?? فروردين ???? در اصفهان) کارآفرين، نويسنده، مشاور و مدير عامل ايراني در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني است. وي داراي مدرک دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA از دانشگاه Ashtenbaisse برلين آلمان و فوق ليسانس مديريت از دانشگاه امير کبير تهران است.

 

 

ماکان  به دليل کار پدرش تا سن 15 سالگي در پايگاه دريايي بوشهر زندگي کرد. البته تجربه زندگي در بوشهر و فرصت ها و امکاناتي که در اين منطقه وجود داشت، بعدها بر روحيه او تأثيري نگذاشت و از موقعيت جغرافيايي اين اقليم نظرات متفاوتي را استخراج کرد.

با زندگي در اصفهان و با بهترين شرايط براي خانواده، استعداد ذاتي ماکان  شکوفا شد و موفقيت هاي شگفت انگيزي در زمينه تحصيل به دست آورد. پس از پايان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامي در رشته مهندسي صنايع مشغول به تحصيل شد.

وي در اين مدت تحصيلات خود را ادامه داد و مدرک دکتري خود را در رشته کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ کرد. علاوه بر اين، طبق مقرراتي که در آن زمان بين دانشگاه اميرکبير و دانشگاه آشتنبيس در برلين آلمان وجود داشت، مدتي به آلمان سفر کرد تا بتواند يک دوره جداگانه MBA زبان انگليسي را در آن دانشگاه و فارغ التحصيل آن بگذراند. پايان نامه کارشناسي ارشد او مبتني بر جهاني شدن آموزش الکترونيکي بود.

 

 

در اوايل دهه هشتاد با جراحاتي که پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگي زودهنگام شد و به همين دليل بوشهر را ترک کردند و دوباره در اصفهان زندگي کردند.

 

 

فضاي دانشگاه فرصتي براي بروز استعدادهاي دروني او شد و با مطالعات متعدد او در زمينه هاي کاري و کارآفريني، بستر مناسبي براي «آموزش» شکل گرفت.

 

همچنين در اثر تلاش و پشتکار بر اساس سه ويژگي مهم استقلال، ريسک پذيري و اعتماد به نفس با نهادهاي آموزشي از جمله جهاد دانشگاهي و موسسات آموزش عالي وارد همکاري شد.

 

 

او توانست کتاب هاي زيادي را ترجمه و تاليف کند، از جمله:

 

ترجمه:

 

پشت استراتژي چيست؟

 

شما برنده هستيد

 

اسرار قدرتمند بازاريابي

 

روحش شاد

 

بازاريابي گوريل

 

محکم بايستيد و با دستان خالي مذاکره کنيد

 

نويسنده:

 

بازاريابي مدرن

 

داستان هاي ناگفته ايده هاي مديريت

 

بازاريابي و تجارت اسلامي

 

روابط فردي و سازماني

 

کتاب‌هايي مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترين آثار او هستند و به دوازده زبان زنده دنيا ترجمه شده‌اند.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 18:02

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

ايمپلنت دندان به عنوان بهترين روش براي جايگزيني دندان شناخته مي شود و اين درمان داراي بيشترين طول عمر و استحکام در بين ساير درمان هاي بي دنداني مي باشد. در اين درمان پايه اي کاملا سازگار با بدن از جنس تيتانيوم در درون فک قرار داده مي شود و اين پايه به استخوان فک جوش مي خورد. حال ممکن است برخي شايعاتي در مورد ايمپلنت شنيده باشيد و براي شما سوال شده باشد که آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

خير. اگر شک و ترديدي در مورد سرطانزا بودن ايمپلنت داريد بايد بگوييم که اصلا نيازي به نگراني وجود ندارد. طبق مطالعات انجام شده ايمپلنت و کارسينوماي دهان هيچگونه رابطه اي با يک ديگر ندارند و طبق مطالعات انجام شده در آمريکا درصد اين احتمال ?.????? اعلام شده است و از آنجايي که درصد اين اتفاق کمتر از حتي يک دهم درصد است ، اصلا احتياجي به نگراني وجود ندارد. براي کسب اطلاعات کامل درباره ايمپلنت و قيمت انواع برند هاي ايمپلنت مي توانيد به لينک زير مراجعه فرماييد.

قيمت ايمپلنت دندان

سرطان و ايمپلنت

به طور کلي قبل از انجام ايمپلنت دندان معاينات لازم ، بررسي عکس ها و سوابق پزشکي انجام مي شود و تمامي موارد عوارض احتمالي بررسي  مي شود و گزارش مي شود. گرچه احتمال اين موضوع بسيار پايين مي باشد اما به طور کلي در صورت سابقه احتمالي ضروري است که پزشک خود را در جريان بگذاريد. عوامل مهمي که در اين مورد بايد در نظر گرفته شود مصرف الکل و سيگار ، ژنتيک و سوابق است و اين موارد عوامل موثر و مهم در سرطان هاي دهاني است.

کارسينوماي دهان چيست ؟

کارسينوماي دهان به سرطان دهان در ناحيه هاي  زبان ، لثه ، کام سخت و کف دهان  ايجاد شود گفته ميشود و به آن oral cancer  گفته مي شود. به طور کلي اين نوع سرطان در افراد 40 سال به بالا ايجاد مي شود اما امروز در بين جوانان به علت استفاده از سيگار و تنباکو بالاتر رفته است.

مهم ترين عامل در کارسينوماي دهان مصرف بيش از اندازه الکل و دخانيات مي باشد که بيش از ?? درصد از اين نوع سرطان به اين مورد مربوط مي شود. در ? درصد ديگر در کارسينوماي دهان عوامل ديگري همچون ژنتيک ، روش نادرست زندگي ،  عفونت و مشکلات دهان و دنداني مي باشد.

آيا سرطان مي توانيد از عوارض و خطرات ايمپلنت باشد ؟

طبق گفته هاي بالا اين مورد به طور کلي رد مي شود و ايمپلنت هاي دنداني خطري ايجاد نخواهند کرد. ايمپلنت هاي دنداني ساختار بسيار شبيهي به دندان هاي طبيعي دارند. در انجام ايمپلنت دنداني پايه هايي کاملا سازگار با بدن در درون استخوان فک قرار داده مي شوند و نقش ريشه دندان را ايفا مي کنند. اين پايه ها مانند ريشه دندان هاي طبيعي به استخوان فک جوش مي خورند.

پروتز يا روکش ايمپلنت نيز مانند تاج دندان مي باشند و بر روي پايه ايمپلنت به وسيله رابطي به نام اباتمنت قرار داده مي شود و ظاهري طبيعي نيز دارند.

براي به حداقلي رساندن اين ريسک چه مراقبت هايي ميتوان انجام داد ؟

عدم مصرف دخانيات و الکل بعد از انجام جراحي ايمپلنت

به طور کلي قطع مصرف الکل و دخانيات براي سلامتي شما مفيد است اما به طور کلي بعد از انجام جراحي ايمپلنت براي کاهش ريسک عفونت و شکست ايمپلنت بهتر است مصرف دخانيات و الکل را بعد از جراحي ايمپلنت تا دو هفته به طور کامل قطع کنيد و حتما اين موضوع را با پزشک خود در ميان بگذاريد.

انتخاب يک متخصص ايمپلنت خوب

متخصص ايمپلنت خوب در موفقيت ايمپلنت و کاهش عوارض احتمالي ايمپلنت مهم ترين نقش را ايفا مي کند. متخصص ايمپلنت ابتدا بايد تمامي سوابق پزشکي شما به خوبي بررسي کند و تمامي ريسک هاي با انجام درمان صحيح و موفق کاهش دهد و بهترين ايمپلنت در جهان را به شما معرفي کند.

رعايت کامل بهداشت دهان و دندان

رعايت بهداشت دهان و دندان حتي براي نگهداري از دندان هاي طبيعي و ايمپلنت ضروري است و همچنين براي کاهش ريسک عفونت و سرطان کاملا مهم و موثر است. همچنين بعد از جراحي ، آب نمک بعد از ايمپلنت نيز توصيه مي شود.

خطرات ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان يکي از درمان هاي بي دنداني مي باشد که طبق صحبت هايي که گفته شد ، تاکنون هنوز هيچ مدرک عملي در مورد اثبات سرطان زا بودن ايمپلنت ارائه نشده است و اين مطلب دروغ است. اما ايمپلنت دندان مانند هر درمان ديگري اگر درست انجام نشود ممکن است عوارضي داشته باشد.

بهترين راه براي کاهش تمامي عوارض ايمپلنت ، استفاده از برندهاي ايمپلنت با کيفيت و مراجعه به پيش يک متخصص ايمپلنت با تجربه است. اگر موارد بالا را در درمان ايمپلنت خود مدنظر قرار داده باشيد ، عوارض ايمپلنت شما به صفر نزديک مي شود.

شکست درمان ايمپلنت ( عفونت )

ايمپلنت هاي دنداني امروزه بيش از ?? درصد موفقيت درماني دارند و در عده نادري ممکن است شکست درمان ايمپلنت اتفاق بيفتد. علت ايمپلنت شکست مي تواند عدم استخوان کافي ، ديابت و مشکلات استخواني باشد که دندانپزشک حتما قبل از انجام درمان اين نکات را بررسي و به شما اعلام مي کند. اما در موارد نادري ايمپلنت هاي دنداني ممکن است عفونت کنند و شما مجبور به درآوردن پايه داشته باشيد.

بروز حساسيت

اين اتفاق بسيار نادر است اما ممکن است در برخي از افراد ايجاد حساسيت با فلز تيتانيوم ايجاد شود. در اين موارد به پيش پزشک مراجعه مي کنيد و راهکار يا دستورالعمل لازم را خدمت شما اعلام مي کند.

ايمپلنت دندان خوبه يا نه ؟

همانطور که گفته شد هيچ ارتباطي بين ايمپلنت و سرطان وجود ندارد و امروز موفقيت ايمپلنت هاي دنداني بالاي ?? درصد مي باشد. به طور کلي ايمپلنت دندان به نسبت ساير درمان هاي بي دنداني داراي مزاياي بسيار زيادي اعم از طول عمر بالا ، استحکام و …… است و اين درمان به دندان هاي جانبي شما نيز مانند بريج تغيير يا تراش وارد نخواهد کرد. همچنين ايمپلنت هاي دنداني از تحليل لثه و استخوان جلوگيري مي کنند.

هزينه ايمپلنت به نسبت قيمت بريج دندان بيشتر است اما به نسبت طول عمر و تمام مزاياي که دارد ، اين درمان کاملا ارزشش را دارد و اگر شما از برندهاي ايمپلنت با کيفيت استفاده و به پيش يک دکتر متخصص ايمپلنت حرفه اي مراجعه کنيد ، امکان ايجاد عوارض به صفر در نزديک مي شود.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 19:07

دکتر ماکان آريا پارسا کيست؟

 

در خصوص تحصيلات ماکان آريا پارسا، دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA از دانشگاه Steinbeis آلمان، MBA از دانشگاه صنعتي اميرکبير و ليسانس مهندسي صنايع در توليد صنعتي داريم. يک جوان شايسته و يک کارآفرين برجسته کشورمان در زمينه مشاوره، بازاريابي و آموزش نيروي انساني از قدرت بالايي برخوردار است.

 

کارآفرين بودن و داشتن يک کسب و کار براي همه ما سرگرم کننده و لذت بخش است. تعداد زيادي از مردم را اداره کنيم، کسب و کار خودمان را داشته باشيم و احساس کنيم تمام تلاشمان براي خودمان است. البته به اين راحتي هم نيست وگرنه الان تعداد کارآفرينان موفق آنقدر کم نبود! در اين مقاله با ما همراه باشيد تا کارآفريني را از ديدگاه دکتر مکن آري پرسا، کارآفرين نمونه کشور بررسي کنيم.

 

بهتر است ابتدا کمي بيشتر در مورد دکتر مکن آري نعل اسبي بدانيد و سپس به سراغ چند آموزش جالب برويد:

 

نام ماکان آريا پارسا در ميان فهرست بلندبالاي موفقيت ها و دستاوردهاي مهم مختلف مي درخشد. وي متولد 1365 از جمله کساني است که کشورمان مديون زحماتش است.

 

وي در سال 1396 عنوان کارآفرين ارشد کشور و مدير فناوري اطلاعات را به خود اختصاص داد، جالب است بدانيد که وي در سه سال متوالي از سال 1375 تا 1377 موفق به دريافت تنديس حقوق مصرف کننده از وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. اين جوان کارآفرين در دوران پرفراز و نشيب خود همواره تغييرات و تحولات چشمگيري در زندگي افراد جامعه خود به ويژه جوانان ايجاد کرده است.

 

 

 

خلاصه سوابق تحصيلي دکتر مکن آري پرسا

 

بعداً به طور خلاصه با McCann Lion Horseshoe آشنا مي شويم:

 

    متولد 1365 در اصفهان

    ليسانس مهندسي صنايع با گرايش توليد صنعتي

    MBA، دانشگاه صنعتي اميرکبير

    MBA مديريت، دانشگاه Steinbeis، برلين، آلمان

    دکتري کارآفريني، آموزش عالي، دانشگاه آزاد اسلامي

    داراي گواهينامه مديريت کيفيت ISO 9001:2000 از DNV هلند

    داراي مدرک MBA مديريت بازرگاني با تاييديه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

    مدير ارشد فناوري اطلاعات در سال 1396

 

 

 

آيا دوست داريد چند تا از آموزش ها و فيلم هاي دکتر آريه پرسا را ??در سايت افرات ببينيد؟

 

چرا نگاه کردن به عادات افراد موفق مي تواند چنين تأثير مهمي داشته باشد؟

 

راه اندازي يک کسب و کار جديد يک فرآيند طولاني است و براي مقابله با مشکلات و بحران هاي بعدي بايد کفش هاي آهني بپوشيد! اما يک راه خوب براي افزايش شانس موفقيت اين است که ببينيم عادات موفق ترين کارآفرينان ايران و جهان چيست!

 

شايد باورش سخت باشد، اما ايجاد عادات حتي مهمتر از تعيين اهداف است! به هر حال، يکي از ويژگي هاي کارآفرينان موفق، توانايي ايجاد عادات خوب است که در ادامه مي خوانيد: در بيوگرافي بسياري از کارآفرينان موفق و شناخته شده خارجي مانند هوارد شولتز (استارباکس) و استيو جابز (اپل)، يا کارآفرينان، رفتارها و عادات محلي و ساير خارجي ها چيزي مشترک داشتند که بعداً خواهيم دانست.

 

 

چند عادت مهم کارآفريني نوشته ماکان آريا پارسا

 

چند نمونه از عادات مهم کارآفرينان موفق را از ديدگاه دکتر مکن آري فرسا مي خوانيم:

 

تسليم نشو؛ گاهي عقب نشيني کرد ??

 

دکتر آري پرسا معتقد است يکي از مهم ترين دلايل شکست يک توسعه دهنده کسب و کار، ارائه زودهنگام است، البته به عنوان يک کارآفرين بايد منتظر بمانيد تا به زودي وقفه ها و موانع ظاهر شوند، در چنين شرايطي ممکن است مجبور شويد کمي از مواضع خود عقب نشيني کنيد، اما هرگز زندگي و تجارت خود را رها نکنيد.

 

بدون بهانه؛ در مورد درس ها و تجربيات صحبت کنيد!

 

افراد موفق تقريباً هر موقعيتي را کنترل مي کنند. آنها تنها دليل شکست خود را تصميمات اشتباه خود مي دانند. به جاي اينکه به دنبال مقصر بگردند، سعي مي کنند از تجربيات و درس هاي آموخته شده استفاده کنند تا يک اشتباه را دو بار تکرار نکنند.

 

آيا چيزي بهتر مي خواهيد؟ شما بايد چيزي را از دست بدهيد!

 

وقتي به دنبال موفقيت بزرگتر هستيد، نبايد از قرباني کردن چيزهاي کوچکتر بترسيد. به عنوان مثال، براي صرف زمان بيشتر با افراد موفق تر، بايد با افرادي دوست شويد که چيزي به شما اضافه نمي کنند.

 

تمرکز بر مشکلات؛ روي راه حل ها تمرکز کنيد! ??

 

به جاي تمرکز بر اين که چرا اتفاق بدي افتاده است، روي بهترين کاري که اکنون مي توان انجام داد تمرکز کنيد. کارآفريناني که هميشه به موفقيت فکر مي کنند، به دنبال راه حل هاي جديد و نوآورانه در بازارهاي بزرگ و نوظهور هستند، در حالي که خطر ممکن است حتي بيشتر از روش هاي آزمايش مجدد باشد.

 

حريص و جاه طلب باشيد، پول در خواهيد آورد

 

کسب درآمد راهي منحصر به فرد براي حل مشکلات مشتريان و کارمندان است! به جاي تلاش براي پس انداز، به راه هاي جديد براي امرار معاش فکر کنيد. دکتر آري پرسا هميشه به کساني که روش هاي درآمدي جديد را در سازمان ارائه مي دهند، پاداش هاي استثنايي ارائه مي دهد.

 

 

ارتباط همه چيز است!

 

ارتباط و شبکه نقش بسيار مهمي در موفقيت شما به عنوان يک کارآفرين دارد. توانايي برقراري ارتباط با موفق ترين ها يک توانايي و استراتژي برد-برد براي شما و شرکاي شما، همکاران با استعداد شما و حتي رقباي شماست.

 

 

قبل از اينکه آماده شويد شروع کنيد!

 

ماري فارل، يکي از سخنگويان بزرگ در زمينه موفقيت، حتي قبل از سازماندهي، دائماً بر شروع و عمل تأکيد مي کند. کمال گرايي را به ديوار شليک کنيد و شروع کنيد. اگر منتظر هستيد

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 4:36

به طور کلي نصب برنامه ي آفيس براي هر سيستم کامپيوتري لازم است اما براي ديگر برنامه ها مي توان بر حسب نياز و سليقه اقدام به نصب آن ها کرد.

 

s2_z1t6.jpg



قطعا بعد از نصب و فعال سازي ويندوز بايد اقدام به نصب نرم افزارهاي مهم و مورد نياز کرد، يکي از مهم ترين نرم افزارها که وجود آن در ويندوز و انجام فعاليت هاي رومزه اهميت بسيار بالايي دارد برنامه ي آفيس (office) مي باشد، به طور کلي نصب برنامه ي آفيس براي هر سيستم کامپيوتري لازم است اما براي ديگر برنامه ها مي توان بر حسب نياز و سليقه اقدام به نصب آن ها کرد.

پيغام فعال نبودن ويندوز
به طور کلي بعد از نصب ويندوزهاي مختلف با پيغامي مبني بر فعال يا اکتيو نبودن ويندوز مانند your windows license will expire soon رو به رو خواهيد شد، اين پيغام نشان دهنده ي آن است که شما بايد ويندوز را فعال کنيد، در مقاله اي تحت عنوان حل ارور your windows license will expire soon در سايت رايانه کمک ما تمامي راه هاي حل اين مشکل را براي شما عزيزان بازگو کرده ايم، ميتوانيد با روش هاي مختلف رفع اين مشکل در اين مقاله آشنا شويد.
 

فعال کردن Windows و آفيس
براي فعال کردن Windows و آفيس علاوه بر اين که مي توان از لايسنس قانوني استفاده کرد، نرم افزارهاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارند که به کمک آن ها مي توان سيستم عامل ويندوز و نرم افزارهاي گروه آفيس را فعال کرد.
ما در اين مقاله تصميم داريم به آموزش فعالسازي ويندوز و آفيس بپردازيم، شما همچينين مي توانيد با خريد پکيج آموزش رايانه کمک در حوزه هاي مختلف نصب و راه اندازي سيستم، آنتي ويروس ها، نرم افزارهاي آفيس و فتوشاپ و همچنين راه اندازي سايت توسط وردپرس مهارت هاي لازم را کسب کنيد.
 

چرا به فعال سازي ويندوز نياز داريم؟
فعالسازي و اکتيو کردن ويندوز از اهميت بالايي برخوردار مي باشد همان طور که مي دانيد مايکروسافت هر ساله امکانات و آپديت هاي فراواني را به ويندوزهاي مختلف مي افزايد و افراد براي دستيابي به اين امکانات بايد از ويندوزهاي اکتيو و فعال استفاده کنند در صورتي که از ويندوز به صورت قانوني استفاده کرده باشيد يعني با خريداري لايسنس معتبر و فعال کردن سريال ويندوز در بخش Activation ويندوز را فعال کرده باشيد مي توانيد به راحتي با آپديت ويندوز ازامکانات جديد بهره مند شويد اما در صورتي که ويندوز شما فعال نباشد قادر به استفاده از ابزار و امکانات جديد ويندوز نخواهيد بود، براي همين فعال سازي ويندوز از اهميت بالايي برخوردار است.
 

آيا ويندوز نصب شده اکتيو است؟
در صورتي که مي خواهيد از فعال يا غير فعال بودن ويندوز خود مطمئن شويد مي توانيد از طريق ذيل متوجه شويد که آيا ويندوز شما فعال مي باشد يا خير؟
     - در صورتي که از ويندوز 7 استفاده مي کنيد بر رويMy Computer  و براي ويندوز 10 بر روي آيکون  This PC کليک راست کنيد.
     - 
گزينه ي Properties را انتخاب کنيد.
     - 
در صفحه ي باز شده و از قسمت Windows Activation  مي توانيد از وضعيت فعال يا غير فعال بودن ويندوز خود مطلع شويد.
     - 
در صورت فعال بودن ويندوز مي توانيد عبارت " Windows is activated " را مشاهده کنيد و در صورتي که ويندوز شما فعال نباشد عبارت " Windows is not activated " براي شما نمايش داده خواهد شد.
 

 


عدم مشاهده آيکونها بر روي دسکتاپ
همان طور که اشاره شد بعد از نصب ويندوز با کليک راست بر روي آيکون My Computer  يا This PC مي توانيد از وضعيت اکتيو بودن ويندوز خود مطلع شويد البته گاهي ممکن است در ويندوزهاي مختلف به خصوص در ويندوز 10 آيکون هاي صفحه نمايش يا دسک تاپ براي شما نمايش داده نشود در صورت مواجه شدن با اين مشکل مي توانيد مقاله ي عدم نمايش آيکون هاي دسکتاپ در ويندوز 10 را مطالعه کنيد، در اين مقاله به تفصيل در خصوص علت و راه حل مشکل عدم نمايش آيکون ها آموزش هاي کاربردي را براي شما همراهان رايانه کمک ارائه داده ايم.
 

آموزش فعال سازي ويندوز با نرم افزار
يکي ديگر از روش هاي اکتيو و فعال سازي ويندوز کمک گرفتن از نرم افزارهاي مختلف در اين زمينه مي باشد که به کمک آن ها مي توانيد ويندوز را کرک کرده و فعال کنيد، استفاده از اين نرم افزارها به خصوص براي کشور ايران که خريد نسخه هاي اورجينال ويندوز دشوار است مناسب مي باشد، از جمله دلايل مهمي که خريد نسخه هاي اورجينال را در ايران با مشکل مواجه کرده است مي توان به موارد ذيل اشاره کرد:
     - 
بالا بودن هزينه ي خريد ويندوزهاي اورجينال
     - مشکل در پرداخت آنلاين هزينه ها به دليل شرايط تحريم درگاه هاي بانکي
 
آموزش نرم افزار KMSpico براي فعال سازي ويندوز و آفيس
يکي از نرم افزارهاي محبوب براي فعال سازي ويندوز هاي 7، 8 ، 8.1 و 10 نرم افزار KMSpico  مي باشد، استفاده از اين برنامه بسيار ساده بوده و نياز به اتصال اينترنتي ندارد نکته ي قابل توجه در استفاده از نرم افزار KMSpico اين است که علاوه بر اين که به شما در فعال سازي و اکتيو کردن ويندوز کمک خواهد کرد اين امکان را نيز به شما مي دهد تا به کمک آن بتوانيد برنامه ي MSOffice  را نيز فعال کنيد.
در صورت مواجه شدن با ارور msvcp140.dll در هنگام نصب برنامه ي KMSpico و يا ديگر نرم افزار ها پيشنهاد مي کنيم مقاله ي رفع ارور msvcp140.dll  را مطالعه بفرماييد.
     - 
در ابتدا بايد آنتي ويروس را غير فعال کنيد.
     - 
بعد از دانلود، برنامه ي KMSpico  را نصب کنيد.
     - 
نرم افزار را اجرا کنيد، حال در صفحه ي باز شده بر روي دکمه اي با رنگ قرمز کليک کنيد تا فعال سازي آغاز شود.
     - 
تنها با يک کليک ساده علاوه بر فعال سازي و اکتيو کردن ويندوز مي توانيد برنامه هاي آفيس را نيز فعال کنيد.
 

 


آموزش فعال سازي ويندوز با کد فعالسازي
بعد از خريد لايسنس ويندوز به صورت قانوني در قدم بعدي بايد براي رجيستر کردن ويندوز اقدام کرد، براي اين کار کافي است از طريق بخش تنظيمات ويندوز، گزينه ي Update & Security را انتخاب کنيد، حال بايد گزينه ي Activation را از بخش سمت چپ صفحه پيدا کرده و بر روي آن کليک کنيد.
بعد از آن با انتخاب گزينه ي Change Product Key کد مربوطه را در کادر باز شده وارد کرده و بر روي Next کليک کنيد با انجام اين عمليات ويندوز شما فعال و اکتيو خواهد شد.
 

 



کلام آخر:
ضمن تشکر از همراهي شما تا پايان مقاله ي " فعال سازي ويندوز و آفيس" اميدواريم مطالب ارائه شده در اين بخش مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد، در صورت وجود هر گونه مشکل در زمينه فعال سازي و اکتيو کردن ويندوزهاي مختلف مي توانيد از طريق شماره هاي9099071540  و 021-7129 با همکاران ما در رايانه کمک تماس حاصل فرماييد.

منبع : www.itna.ir

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 2:10

اخبار تتر

 

بازار ارزهاي ديجيتال در حال رونق است زيرا طرفداران زيادي دارد. آرزوهاي ديجيتال زياد است و هر کدام ويژگي هاي خاص خود را دارند. يکي از مهمترين ارزهاي ديجيتالي که مردم به آن توجه دارند، ارز تترا يا USDT است. اين ارزهاي رمزپايه آرزوهاي پايداري هستند و اغلب نمي توان آنها را تجربه کرد زيرا از آرزوها به طور مخاطره آميزي استفاده مي کنند. قيمت يک دلار آمريکا بسيار نزديک به قيمت دلار است. اما مشاهده شده است که در زمان نوسانات، اختلاف قيمت بين دلار و بيشتر است. امکانش وجود دارد. عواملي مانند نوسانات بيت کوين و عرضه و مصرف در بازار ارزهاي ديجيتال مي تواند تفاوت قيمت تترا و دلار را تحت تاثير قرار دهد. در اين مقاله به بررسي دليل تفاوت قيمت اين توکن با دلار در مواقع نوسانات شديد مي پردازيم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

معرفي ارز ديجيتال تتر

 

اخبار تتر : قبل از اينکه دلايل تفاوت قيمت ارز و دلار را جويا شويد، بهتر است ابتدا اطلاعاتي در مورد ارز ديجيتال خود ارائه دهيد. اين ارز ديجيتال در سال 2014 توسط توسعه دهندگان اين شبکه راه اندازي شد.

يکي از مهم ترين تفاوت هاي اين ميل با ساير ارزهاي ديجيتال اين است که نوسان زيادي ندارد. اين ارزهاي ديجيتال به شدت به آرزوهاي فيات وابسته هستند. آرمان هاي فيات دارايي ها و ارزهايي هستند که توسط دولت هاي مختلف کنترل مي شوند و در بازار حضور دارند.

در واقع تترا نوعي سکه پايدار است. سکه هاي ثابت افرادي هستند که معمولاً ثابت هستند. تترا به شدت به دلار آمريکا وابسته است و معمولاً بر اساس ارزش گذاري آن در نوسان است. در واقع ماجراجويان از اين موارد نهايت استفاده را مي برند. چگونه تتر در شبکه و بلاک چين بيت کوين راه اندازي شده و از قوانين اين شبکه پيروي مي کند.

اين ارز به سرمايه گذاران و سرمايه گذاران اجازه مي دهد تا دارايي هاي خود را که همان ارزهاي فيات است، جابه جا کنند. البته انجام اين کار در اينجا بسيار ساده تر است و دردسرهاي آرزوهاي فيات را ندارد. در يک کلام مي توان گفت که نوعي دلار ديجيتال است که به شدت به آن وابسته است.

 

چرا ارز ديجيتال تتر از دلار گرانتر است؟

 

اگر ارزهاي ديجيتال ديجيتال و آرزوهايي در بازار داريد، مي دانيد که در بسياري از موارد قيمت ارز ديجيتال تترا بيش از يک دلار است. اما چرا واقعا تتر از دلار گرانتر است؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم که يکي از مهم ترين گزينه ها محبوبيت اين ارز ديجيتال است.

اين ارزهاي رمزپايه جزو گران ترين ها هستند و به همين دليل است که بسيار محبوب هستند.

يکي ديگر از عواملي که باعث گران شدن دلار مي شود اين است که ارز ديجيتال بسيار سريعتر از ارزهاي فيات مي شود و مي توان از آن براي خريد و فروش و پرداخت سريع هزينه آن با استفاده از پرداخت استفاده کرد. اين همچنين ارزش شما را بيش از يک دلار مي کند.

عامل مهم ديگري که باعث مي شود قيمت ها بسيار بالا باشد اين است که مردم در سراسر جهان مي توانند آزادانه اين دارايي ها را بدون آنها نگه داشته و استفاده کنند. مثلاً در کشور ما اگر فردي دلار زياد داشته باشد ممکن است برايش مشکل ايجاد شود و حتي نگه داشتن بيش از حد آن هم قانونا مجاز است و با ما برخورد مي شود.

اما با استفاده از ارزهاي ديجيتال به خصوص تتر مي توانم دارايي هاي خود را به طور نامحدود نگه دارم. به همين دليل قيمت تترا در بسياري از کشورها و کشورهاي خاص ما کمي بالاتر از دلار آمريکا و ارزش آن است.

چرا ارز ديجيتال تترا تحت تاثير نوسانات شديد بازار قرار گرفته است؟

 

در کل مي توانم بگويم که باعث افزايش قيمت ساير ارزها به خصوص بيت کوين مي شود. هر زمان که نوسان شديدي در بازار وجود داشته باشد ممکن است قيمت تترا کاهش يا افزايش يابد و کمي از قيمت دلار فاصله بگيرد. اما واقعا چرا اين اتفاق مي افتد؟

در پاسخ به اين سوال بايد بگويم که در بازار ارز ديجيتال در دوراهي گير کرده است. اتفاقي که مي تواند در بازار بيفتد اين است که قيمت ارزهاي مختلف به ويژه بيت کوين ممکن است کاهش يابد. وقتي قيمت ارزهاي اصلي کاهش مي يابد، سرمايه گذاران و مردم مي ترسند و به سمت فروش اين آرزوها مي روند.

وقتي اين آرزوها را مي فروشند، به سراغ خريد آرزوهايي مي روند که ثابت بماند تا ضرر زيادي نبينند. در اين مواقع با کاهش قيمت ارزهاي ديجيتال در بازار معمولا تترا بيشتري خريداري مي کنند.

اما اگر راه دوم يعني افزايش قيمت ارزها در بازار به خصوص بيت کوين اتفاق بيفتد، برعکس اين اتفاق مي افتد. با افزايش قيمت بيت کوين، مردم به خريد بيت کوين روي آورده و آرزوي رشد در بازار را دارند. خود را مي فروشند و اين آرزوها را مي خرند. اين فروش ها منجر به عرضه بيشتر مي شود و در نتيجه ممکن است قيمت در برخي موارد به يک دلار هم برسد.

فرضيه هاي ديگري نيز وجود دارد که همگي منجر به تفاوت قيمت تترا مي شود. در زمان کاهش ارزش بازار

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 337 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 20:54

نمايندگي تعميرات ماکروفر دوو

 

نحوه ثبت درخواست تعمير در نمايندگي تعميرات مايکروفر دوو

 

درخواست تعمير را از طريق ثبت سفارش يا تماس مستقيم ارسال کنيد

 

    پس از درخواست ظرف 30 دقيقه با تکنسين مربوطه تماس بگيريد

    زمان بازديد تکنسين هماهنگ کننده

    عيب يابي و تعمير در صورت توافق طرفين

    انجام کار و ارائه 3 ماه گارانتي

 

نکته

 

توجه داشته باشيد که در صورت درخواست مشتري مي توانيد با هماهنگي قبلي دستگاه را جهت تعمير به تعميرگاه مرکز انتقال دهيد.

چرا يک سرور براي تعمير مايکروفر دوو خود انتخاب کنيد؟

 

اين مرکز با بيش از 3 دهه سابقه در زمينه تعميرات لوازم خانگي و همچنين ارائه خدمات 24 ساعته بدون توقف در تمامي مناطق تهران در خدمت شما مشتريان عزيز مي باشد.

 

کليه متخصصان اين مرکز داراي مدارک معتبر از سازمان فني و حرفه اي کشور بوده و داراي تجربه کافي در زمينه تعميرات لوازم خانگي مي باشند. خدمات اين مرکز در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران در کمترين زمان ممکن انجام مي شود.

 

کليه لوازم و قطعات مستعمل به صورت اورجينال و بدون واسطه عرضه شده و داراي گارانتي معتبر مي باشد.

 

حتما پس از تعمير فاکتور را همراه با فاکتور دريافت کنيد.

 

چرا سرويس پيشتاز؟ مزاياي استفاده از خدمات تعميرات و تکنسين هاي خدمات پيشرو چيست؟

چرا سرويس پيشتاز؟

عيوب شرح داده شده در نمايندگي تعميرات مايکروويو دوو

 

مايکروفر دوو مانند ساير برندهاي مايکروفر موجود در بازار از ايراداتي رنج مي برد که به دليل طول عمر زياد دستگاه اجتناب ناپذير است. به همين دليل در زير توضيح مختصري از خرابي مايکروويو ارائه شده است.

 

    خرابي صفحه يا دکمه هاي مايکروويو دوو

    خرابي برد الکترونيکي دستگاه

    سوختن فيوز ورودي

    اشکال پريز برق

    خرابي کابل برق ورودي

 

تمامي ايرادات و عيوب روش تعمير مخصوص به خود را دارند که بايد توسط تکنسين مجرب انجام شود. اگر صفحه لمسي و دکمه هاي مايکروويو Doo کار نمي کنند، لمس دستگاه يا کيت دکمه هاي پنل مشکل دارد.

تعمير مايکروويو در محل استراحت مايکروويو در محل

احتراق مايکروويو دوو و نحوه رفع اين مشکل

 

هنگام استفاده از مايکروويو دوو ممکن است متوجه جرقه شويد.

 

    داخل کابين را از نظر کثيفي بررسي کنيد.

    مراقب باشيد از ظروف فلزي استفاده نکنيد.

    فيلتر نسوز ميکا داخل کابين را بررسي کنيد.

    سوختن آنتن سر مگنترون يکي ديگر از دلايل احتراق مايکروويو Doo است.

 

نمايندگي تعميرات ماکروفر دوو

 

اگر مايکروويو دوو شما مشتعل شد، فوراً آن را از برق بکشيد و براي تعمير با نزديکترين مرکز خدمات خود تماس بگيريد.

قسمت گريل مايکروويو Doo کار نمي کند

 

يکي از مشکلاتي که ممکن است براي شما مشتريان عزيز پيش بيايد اين است که قسمت گريل دستگاه کار نمي کند.

 

    نقص برد الکترونيکي دستگاه

    سوختگي يا آسيب به خود عنصر که در صورت تشخيص بايد تعويض شود.

    ترموستات کنار المنت را بررسي کنيد

    سيم هاي اتصال المنت را بررسي کنيد و از سالم بودن آنها مطمئن شويد

 

اگر نمي توانيد مشکل را حل کنيد، با نمايندگي تعمير مايکروويو Dove خود تماس بگيريد.

 

اين مقاله به سوال شما پاسخ نداد؟ مي توانيد مستقيماً با کارشناسان برجسته خدمات تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده کنيد.

مشاوره بگيريد

ظرف در مايکروويو نمي چرخد

 

هنگامي که سيني مايکروويو نمي چرخد ??موارد زير را بررسي کنيد.

 

    سيني شيشه اي شکسته

    خرابي موتور

    شکستگي و هدر رفتن کوپلينگ دستگاه

    نقص در ريل هاي زير سيني

 

سيني هاي فلزي بيشتر در ماشين هاي دوو استفاده مي شود که براي خود سيني مشکلي ايجاد نمي کند.

 چرا مايکروويو دوو غذا را گرم نمي کند؟

 

يکي از رايج ترين مشکلات تعمير مايکروفر دوو گرم نکردن غذا است که دلايل مختلفي دارد.

نمايندگي تعمير ماکروفر دوو نمايندگي تعمير ماکروفر دوو

 

    سوزاندن مگنترون (لامپ تشعشعي)

    نقص در ترانسفورماتور دستگاه

    خرابي خازن استارت

    سوختن ديود

    خرابي کليد درب

    سوختن فيوز رابط

    و نقص در برد الکترونيکي

 

تمامي قطعات ذکر شده داراي علائم و تست هاي بصري مي باشد که بايد توسط تعميرکار مربوطه بررسي و تعمير شود.

 

مراقب باشيد به هيچ وجه خودتان دستگاه را باز نکنيد، زيرا مايکروويو انرژي الکتريکي زيادي ذخيره مي کند که خطر مرگ را به همراه دارد.

 

براي ثبت درخواست تعمير مايکروفر خود با نمايندگي تعميرات مايکروفر دوو تماس بگيريد.

نور داخلي مايکروويو دوو روشن نمي شود

 

اين مشکل را نمي توان جزو مشکلات اصلي مايکروفر قرار داد زيرا تاثيري در عملکرد دستگاه ندارد و تنها براي روشن شدن محفظه داخلي دستگاه در حين کار استفاده مي شود.

 

اين مشکل ممکن است براي برخي از مشتريان مهم تلقي شود که با تعويض لامپ جديد برطرف خواهد شد.

 

در مورد تعمير مايکروفر خود سوالي داريد؟ سوال خود را کامنت کنيد تا کارشناسان برجسته خدمات در اولين فرصت به سوال شما پاسخ دهند.

ارسال نظر

هنگام کار با مايکروويو دوو صداي زيادي ايجاد کنيد

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 11:26

دانلود آهنگ جديد علي منتظري به نام دلبر

همين حالا همراهتان هستيم با موزيک جديد “دلبر” با صداي علي منتظري با دو کيفيت اصلي همراه با متن و پخش آنلاين در گيسو موزيک

Download New Music By Ali Montazeri / Delbar From GisoMusic

شاعر: محمد مبارکي

دانلود آهنگ دلبر علي منتظري

 

|???? ????? ????|
خُدا کنه يه روز بياي تو قلب مَن بموني
نيمه ي گمشدَمي نِشون به اين نشوني
مِث مَن هيچکسي قربون صَدقت نميره
کسي که عاشِقته راهو غلط نميره
راهو غَلط نميره …
????
آخه هيچکي چشاي خوشگلتو نداره
دل من مال توئه قابلتو نداره
قابلتو نداره …

 

براي دانلود آهنگ به سايت گيسو موزيک مراجعه کنيد.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 205 تاريخ : جمعه 5 فروردين 1401 ساعت: 4:10

مرکز ميکروبليدينگ مهريماه

مرکز ميکروبليدينگ مهريماه يکي از معتبرترين و مجهزترين مراکز ميکروبليدينگ ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده که مديريت آن برعهده سرکار خانم مهريماه نجفي داراي مدرک تخصصي از سازمان فني و حرفه اي کشور و نيز مدرک بين المللي PMU و عضو آکادمي فيبرز مي باشد.

گواهي نامه ها و افتخارات

گواهينامه ها و افتخارات سرکار خانم مهري ماه نجفي، مديريت عامل مرکز مهري ماه بيوتي در حوزه هاي مختلف مهارت زيبايي را مشاهده مي کنيد که هر يک از مراکز معتبر ارائه شده اند.

در صورت تمايل به مطالعه دقيق تر هر يک از گواهينامه ها، روي عکس مربوط به آن کليک کرده و به جزئيات مفاد آن را دنبال کنيد.

در مرکز مهري ماه بيوتي، ارتقاي زيبايي در کنار حفظ سلامت و کيفيت کار و نتايج بهينه دنبال شده و حقوق مشتري سرلوحه سياست هاي مديريت قرار دارد.

تماس با ما

آدرس

تهران ، سعادت آباد ، ميدان کاج

تلفن

09127129400

جهت دريافت وقت و يا هرگونه سوال و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد

منبع : https://mehrimahbeauty.com

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 4 فروردين 1401 ساعت: 19:26

لینک دوستان

خبرنامه